Alege şi comandă. Simplu, rapid, comod:

duminică, 25 mai 2008

Eurobizion-2008

Din păcate, n-am învaţat nimic in toti acesti ani de cand participam la Eurovision.Continuam sa trimitem melodii sofisticate, greoaie, elaborate, din care nu poti fredona doua note, nici daca le asculti de o suta de ori. Nu pricepem ca acest concurs e conceput ,mai degraba, ca un showbiz decât ca o competitie menită să descopere noi talente, noi valori muzicale. Si inca ceva. N-am inteles ca aceste melodii sunt votate de public si nu de un juriu de eminente in frunte cu tot felul de moculesti,icsulesti,asa cum se intampla pe la noi.In atare conditii, nu-i de mirare ca melodia lui Andrei Tudor, interpretata de Nico si Vlad Mirita s-a clasat pe locul 20 din 25 de participanti si, cu putin "noroc",am fi putut prinde chiar si ultimul loc. Poate ca melodia lui Catalin Josan, preferata publicului roman,din cate imi amintesc ,Run Away , ar fi avut mai multe sanse. Zic poate, pentru că am constatat si de data asta functionarea aliantelor filo-geo-strategice,din plin, încât, pe drept cuvânt, cineva a numit aceasta ediţie Sovietvision.                                                                                      Melodii interesante, au prezentat in concurs: Suedia, Islanda, Portugalia, Polonia, Germania şi chiar Albania. Restul, numai intemperii. Nu ne rămâne decât sa sperăm că,la anul,daca nu ne vom prezenta ,din nou, cu vreun Costel Busuioc, vom ocupa un loc mai bun. Adică, locul 19!

Niciun comentariu :

Adăugaţi un comentariu

Comentaţi prin Facebook :

Adevărul

Blog Archive

EVENIMENT

Mediafax