Alege şi comandă. Simplu, rapid, comod:

luni, 16 februarie 2009

Our Flowers

2 comentarii :

  1. Superb video-clip! Mi-a adus aminte de copilărie şi de grădina de trandafiri a bunicilor. :)
    Minunata voce a Enyei completează perfect imaginile din clip! Nu mai ştiu unde am citit - după ce compune muzica - Enya înregistrează pe rând la toate instrumentele muzicale cu care se acompaniază. Ea este fără îndoială un artist complet şi un nume important in peisajul muzical din ultimii 20 de ani.
    O altă piesă favorită din repertoriul Enyei! În ce priveşte nostimităţile de e-moticoane, obişnuiesc să le iau de aici :) Cred, am dat şi eu în mintea copiilor :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, excelentă această piesă, tipică pt. marca Enya. Ca fapt divers îţi pot spune că, atunci când am încărcat acest videoclip pe youtube, am avut ceva probleme cu drepurile de autor, privind coloana sonoră !
    Se pare că, între timp, apele s-au mai liniştit! Trandafirii chinezeşti, iară nu japonezi cum greşit se mai spune pe la noi, sunt cât se poate de reali şi ,culmea, nu i-a revendicat nimeni, până în prezent ! Referitor la ultima ta afirmaţie, nu te contrazic ;)

    RăspundețiȘtergere

Comentaţi prin Facebook :

Adevărul

Blog Archive

EVENIMENT

Mediafax