Alege şi comandă. Simplu, rapid, comod:

joi, 18 noiembrie 2010

Perpetuum mobile

4 comentarii :

  1. frate, asta-i cea mai tare melodie pe care am auzit-o vreodata:) super d3x.o s-o iau si eu.apropp, am cautat filmul dupa cum m-ai sfatuit pina am innebunit, dar n-am gasit decat o versiune fara subtitrare. help !

    RăspundețiȘtergere
  2. subscriu. excelent si videoclipul! cred ca l-am vazut de vreo 10 ori!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Claudia, ce surpriză ! Bine ai revenit, dar văd că eşti tot în „probe”. La site mă refer ! Mulţumiri pt. aprecieri !

    RăspundețiȘtergere
  4. Dingo, am doua veşti pt. tine. Una rea şi una bună, cum se spune. Vestea rea e că, filmul cu pricina, Soylent Green,- titlu original- nu se gaseşte, subtitrat, pe nicăieri. Vestea bună este, însă, că ţi-am făcut eu o „lipeală”, aici
    ,dar încarcă mai greu. În fine, te descurci tu...

    RăspundețiȘtergere

Comentaţi prin Facebook :

Adevărul

Blog Archive

EVENIMENT

Mediafax