Alege şi comandă. Simplu, rapid, comod:

duminică, 27 aprilie 2014

Vladimir Klitschko vs. Alex Leapai

video
Pugilistul ucrainean Vladimir Klitschko şi-a păstrat titlurile WBA, IBF si WBO la categoria grea, dupa ce l-a învins, sâmbătă, la Oberhausen (Germania), prin KO în repriza a cincea pe australianul Alex Leapai, potrivit Mediafax.
Klitschko, în varsta de 38 de ani, a obţinut a 62-a victorie din carieră şi a 53-a înainte de limită.
"Nu a fost uşor, pentru că mintea mea a fost în Ucraina şi la ce se întâmplă acolo. Sper ca politicienii din ţara mea sa găsească o soluţie paşnica. Sunt mândru de poporul meu", a declarat Klitschko dupa victorie, purtând drapelul naţional.
Vladimir Klitschko l-a avut în colţul său pe fratele mai mare Vitali, campion la categoria grea la versiunea WBC şi care, în acest moment, este implicat în viaţa politică din Ucraina. "Inima mea este în Ucraina, dar trebuie să fiu alături de fratele meu când luptă", a spus Vitali Klitschko a cărui sotie, Natalia, a cântat imnul Ucrainei înaintea meciului, purtând o rochie în culorile naţionale.

Niciun comentariu :

Adăugaţi un comentariu

Comentaţi prin Facebook :

Adevărul

Blog Archive

EVENIMENT

Mediafax