Alege şi comandă. Simplu, rapid, comod:

marți, 21 decembrie 2010

Silent Night

3 comentarii :

  1. Fie ca steaua Crăciunului să-ţi lumineze viaţa, să-ţi aducă sănătate şi numai bucurii. Sărbători fericite!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc pentru urări şi, pentru că eşti cea mai constantă şi talentată "comentatoare" pe acest blog, primeşti, din partea mea, un mic dar , via Softonic. Cod activare: HSR743-72818283. Sărbători fericite cu mult mai multe daruri şi bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc frumos! A fost, într-adevăr, o surpriză :) Mi-am adus aminte, am folosit programul mai demult, să fie vreo 12,13 ani de atunci ... :D
    Am apreciat gestul şi sper ca într-o zi să mă pot revanşa :)
    La mulţi ani cu sănătate lângă toţi cei dragi ai Dvs!
    p.s. Ştiţi de http://www.giveawayoftheday.com/ ? - uneori distribuie gratuit programe chiar bune şi utile

    RăspundețiȘtergere

Comentaţi prin Facebook :

Adevărul

Blog Archive

EVENIMENT

Mediafax